HOTEL LEUSDEN - AMERSFOORT IS GEOPEND

Naar aanleiding van de persconferentie van 13 oktober jl. heeft u wellicht vragen over uw verblijf bij ons. Graag informeren wij u over de manier waarop wij onze activiteiten organiseren. Om de veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers te kunnen waarborgen, werken wij volgens de landelijke richtlijnen van het RIVM.  Wij verzoeken u de mondkapjesverplichting van de overheid op te volgen. Iedereen is welkom! Wij hopen u snel te mogen verwelkomen in onze veilige en vertrouwde omgeving.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

RESTAURANT IS GEOPEND VOOR HOTELGASTEN

Het restaurant is - volgens de richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM – alleen geopend voor hotelgasten. Als hotelgast bent dan ook u van harte welkom om in ons restaurant te ontbijten of te dineren.

  • Het restaurant sluit om 22.00 uur (de keuken sluit om 21.00 uur)
  • Houd 1,5 meter afstand, zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten
  • Roomservice is mogelijk voor zowel ontbijt, lunch als diner (tot 22.00 uur)

Aanvullende maatregelen per 23 oktober
Per 23 oktober 2020 mag er in ons restaurant na 20:00 uur geen alcohol meer worden geschonken of worden genuttigd. Ook worden er geen alcoholische dranken na 20:00 uur op de kamer gebracht door de roomservice. Bij de receptie worden er na 20:00 uur ook geen minibar pakketten meer verkocht.


VERGADERINGEN & CONGRESSEN

Het maximale aantal personen per ruimte is bijgesteld naar 30, maar wanneer uw gezelschap groter is, kan uw bijeenkomst gewoon doorgaan! Wij hebben meerdere zalen en hebben ons de afgelopen 6 maanden gespecialiseerd in streaming & hybride events. Onze medewerkers van de afdeling sales bespreken graag alle mogelijkheden met u.

  • Iedere zaal is zodanig ingedeeld dat gasten tijdens een bijeenkomst 1,5 meter afstand van elkaar kunnen houden ook tijdens pauze, lunch en borreltijden.

Voor meer informatie betreffende uw reservering of voor nieuwe zaalreserveringen kunt u contact opnemen met onze salesafdeling: sales@leusden.valk.com of via telefoonnummer: +31 33 434 53 45.


VEILIG EN VERTROUWD

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Draag een mondkapje in de openbare ruimte; aan tafel of in uw kamer hoeft dat niet
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

VEELGESTELDE VRAGEN

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel en restaurant geopend te zijn. Het à la carte restaurant is geopend, maar het Live Cooking restaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. U kunt onbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, dit is mogelijk. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit ligt aan de voorwaarden van de boeking. Neem contact op met onze medewerkers. 

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Dit ligt aan de voorwaarden van de boeking. Neem contact op met onze medewerkers.